Pošlete SMS ve tvaru:
ABC mezera JMÉNO mezera PŘÍJMENÍ mezera ADRESA mezera PSČ
na telefonní číslo 90211
Cena každé přijaté SMS je 89 Kč. Provozuje Ringier Axel Springer CZ
a.s., infolinka 296 363 199 ve všední dny 8 -16 hod.,
www.platmobilem.cz.
Reklamace
V případe reklamací se obracejte na uvedené kontakty provozovatele služby.
a) Nevíte, jak koupě telefonem vlastně probíhá
Cena zboží je rovna ceně SMS zprávy, kterou je potřeba zaslat k provedení objednávky komiksového Speciálu. Cena SMS se vám odečte v případě předplacené karty z kreditu nebo ji zaplatíte ve vašem měsíčním vyúčtování mobilního operátora.
b) Provedli jste objednávku/koupi zboží podle návodu a nepřišlo vám potvrzení objednávky
Pravděpodobně nemáte u svého operátora (nebo zaměstnavatele) povoleno zasílání SMS zpráv se zvýšeným tarifem, tzv. prémium SMS (zpoplatněné SMS vyšší sazbou). Nejprve je třeba premium služby nechat aktivovat a poté objednávku/koupi opakovat.
c) Provedli jste objednávku/koupi zboží a zapomněli jste uvést svou adresu
Pošleme vám informaci, že jste nezadali SMS v požadovaném formátu. Nic dalšího již nepište, neodpovídejte. Pracovník na reklamační lince vás bude telefonicky kontaktovat a adresu si od vás zjistí. O své peníze ani zboží nepřijdete.
d) Provedli jste úspěšně objednávku/koupi, ale zboží jste ani po týdnech nenašli ve své schránce nebo bylo poškozené
Volejte hotlinku či pište na email uvedený u provozovatele služby. Reklamaci s vámi vyřešíme. O své peníze ani zboží nepřijdete.
e) Provedli jste úspěšně nákup, zboží obdrželi, ale rozmysleli jste si to a chcete ho vrátit
Na adresu provozovatele služby můžete do 14 dní od doručení zboží zaslat zboží v neporušeném obalu a tím odstoupit od kupní smlouvy. Peníze vám budou vráceny. Právo na vrácení peněz nemáte v případě, pokud bylo zboží porušené.
f) Opakovaně jste neobdrželi zboží do své schránky, i když byly reklamace řádně vyřízeny a zboží vám bylo znovu zasláno
Provozovatel služby vám navrhne individuální řešení této situace. Zároveň si vyhrazuje právo v ojedinělých a v tzv. problematických případech po předchozím upozornění zákazníka SMS objednávky/koupě z telefonního čísla systémem nepřijímat. Zákazník tak nebude zpoplatněn a nebude moci objednávku/koupi dokončit.
g) Potřebujete daňový doklad na zakoupené zboží
Zdarma vám na vyžádání zašleme daňový doklad za zboží, které jste si u nás zakoupili prostřednictvím SMS. Volejte hotlinku či pište na email uvedený u provozovatele služby. Nezapomeňte uvést své telefonní číslo.