Boom: Nejnadějnější supersonický letoun Boom
|
Boom
Boeing 787-9 Dreamliner: Let z Austrálie do Evropy zvládne bez zastávky za 17 hodin
|
Clem Tillier, Kenneth Iwelumo, TRAVELARZ, Shahram Sharifi, Maarten Visser, SEFJO
AIRBUS A380: Takhle se cestuje první třídou ze Zélandu do Dubaje
|
Clem Tillier, Kenneth Iwelumo, TRAVELARZ, Shahram Sharifi, Maarten Visser, SEFJO
Lockheed Constellation: V roce 1947 létal z Austrálie do Evropy - několik dní
|
Clem Tillier, Kenneth Iwelumo, TRAVELARZ, Shahram Sharifi, Maarten Visser, SEFJO
AIRBUS A380: Nechybí ani stylový bar
|
Emirates
AIRBUS A380: Sprcha v první třídě připomíná luxusní hotel
|
Emirates
České aerolinky se můžou pochlubit jedním opravdu dlouhým letem. Vede z Prahy do Soulu (Jižní Korea)
|
Clem Tillier, Kenneth Iwelumo, TRAVELARZ, Shahram Sharifi, Maarten Visser, SEFJO
Boom: Nejnadějnější supersonický letoun Boom
|
Boom
Boom: Dlouhé cesty mají urychlit nové nad- zvukové stroje
|
Boom
BOEING 777 200-LR: Za chvíli přistaneme v Dauhá!
|
Qatar Airways
AIRBUS A380: Průřez dvoupatrovým vzdušným titánem – nahoře je první třída, uprostřed economy a dole nákladový prostor
|
Clem Tillier, Kenneth Iwelumo, TRAVELARZ, Shahram Sharifi, Maarten Visser, SEFJO
Překonání rychlosti zvuku vyžaduje aerodynamický tvar
|
Boom Technologies
I stavba nadzvukového letadla začíná u počítače
|
Boom Technologies
Boom XB-1: Nadzvukové letadlo pro všechny
|
Boom Technologies
Boom XB-1: Nadzvukové letadlo pro všechny
|
Boom Technologies
Boom: Z Londýna do New Yorku by to měl stihnout v čase tři hodiny a patnáct minut.
|
Boom