Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
5
/
13
Prohlédnout znovu
Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
Míjení kabinek nové lanovky 3K-Konnection v Kaprunu, trasa lanovky nabízí díky svému atraktivnímu vysokému vedení velmi pěkné výhledy
|
Radim Polcer
Pro lanovku Funitel Perdrix ve francouzském Super-Besse použila firma Poma premiérově 20 místné kabiny typu Diamond
|
Radim Polcer
Rakouský jednovětvový Funifor v Bezau byl prvním nacházejícím se mimo Itálii
|
Radim Polcer
Pohled na pozoruhodnou lanovku 3S-Bahn v rakouském Kitzbühelu, která se otevřela v roce 2004
|
Radim Polcer
Dolní část trasy nové lanovky Penkenbahn v rakouském Mayrhofenu
|
Radim Polcer
Kabina Funiforu Tarlenta – Rifugio Mantova v malém italském středisku Pejo
|
Radim Polcer
Kabina prototypového Funiforu na ledovci Stilfserjoch, trasa je překonávána bez jediné podpěry
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu z Priehyby na Chopok v Jasné, který je dosud nejnovějším postaveným Funitelem
|
Radim Polcer
Kabinky nové lanovky 3S v Zermattu před světoznámým Matterhornem
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu Galzigbahn v rakouském St. Antonu, který v roce 2006 nahradil starou kyvadlovou lanovku
|
Radim Polcer
Dolní stanice unikátní lanovky DLM Gaislachkoglbahn
|
Radim Polcer
Poslední postavená DMC lanovka ve středisku Arabba
|
Radim Polcer
Schéma uspořádání lana Funitelu
|
Radim Polcer
Nebezpečí z vesmíru: Co nám hrozí, když se naše Slunce bouří?
Nechce se mi učit
Jak dělat pixel art 13: Úžasné pixelové dílo ve finální scéně
Létající auta z Rakouska brousí motory: Kdy se vznesou nad Evropu?
Brněnská zoo zachraňuje: Jak se daří sýčkům na jižní Moravě?
Jak poznám, že jsem v pubertě?