Logo magazínu

Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?

12 / 13
Prohlédnout znovu

Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?

Míjení kabinek nové lanovky 3K-Konnection v Kaprunu, trasa lanovky nabízí díky svému atraktivnímu vysokému vedení velmi pěkné výhledy | Radim Polcer
Pro lanovku Funitel Perdrix ve francouzském Super-Besse použila firma Poma premiérově 20 místné kabiny typu Diamond | Radim Polcer
Rakouský jednovětvový Funifor v Bezau byl prvním nacházejícím se mimo Itálii | Radim Polcer
Pohled na pozoruhodnou lanovku 3S-Bahn v rakouském Kitzbühelu, která se otevřela v roce 2004 | Radim Polcer
Dolní část trasy nové lanovky Penkenbahn v rakouském Mayrhofenu | Radim Polcer
Kabina Funiforu Tarlenta – Rifugio Mantova v malém italském středisku Pejo | Radim Polcer
Kabina prototypového Funiforu na ledovci Stilfserjoch, trasa je překonávána bez jediné podpěry | Radim Polcer
Trasa Funitelu z Priehyby na Chopok v Jasné, který je dosud nejnovějším postaveným Funitelem | Radim Polcer
Kabinky nové lanovky 3S v Zermattu před světoznámým Matterhornem | Radim Polcer
Trasa Funitelu Galzigbahn v rakouském St. Antonu, který v roce 2006 nahradil starou kyvadlovou lanovku | Radim Polcer
Dolní stanice unikátní lanovky DLM Gaislachkoglbahn | Radim Polcer
Poslední postavená DMC lanovka ve středisku Arabba | Radim Polcer
Schéma uspořádání lana Funitelu | Radim Polcer