Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu

7 / 7
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu

3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed | Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény | Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A | Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu | Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R | Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu | Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E | Marek Hůlka