Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
6
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná)
|
Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot
|
Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti
|
Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu
|
Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0)
|
Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu
|
Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ
|
Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál
|
Marek Hůlka
Za dobrodružstvím s motýly cestovateli: Jak ví, kam mají letět?
Volá mi neznámé číslo ze zahraničí, co mám dělat?
Umí ryby počítat? Podle vědců ano! Klauni to mají spočítané!
Krmení s maňáskem: Jak to, že mládě kondora nepozná, že to není máma?
Jak se lépe naučit matematiku, abych se dostala na vysněnou školu?
Robotická auta v Česku: Vyzkoušeli jsme speciální dráhu v Milovicích