Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků

2 / 7
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků

S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO | Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU | Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW | Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee | Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty | Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12) | Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12) | Marek Hůlka