Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Robotická auta v Česku: Vyzkoušeli jsme speciální dráhu v Milovicích
Připadám si jako backup friend a nevím, komu můžu důvěřovat
Znáte damany? Zoo Ostrava jich chová nejvíce na světě a už zase mají mláďata
Festival ABC: Přijďte se podívat, jak vypadá ábíčko naživo!
Každý týden musím chodit na ryby, jinak to nedokážu!
Smrtící hvízdání husitských píšťal! Top česká hra Kingdom Come: Deliverance pokračuje