Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory

4 / 7
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory

Křivku přidáme stiskem SHIFT+A | Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav | Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“ | Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X | Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba | Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA | Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku | Marek Hůlka