Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
2
/
13
Prohlédnout znovu
Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
Míjení kabinek nové lanovky 3K-Konnection v Kaprunu, trasa lanovky nabízí díky svému atraktivnímu vysokému vedení velmi pěkné výhledy
|
Radim Polcer
Pro lanovku Funitel Perdrix ve francouzském Super-Besse použila firma Poma premiérově 20 místné kabiny typu Diamond
|
Radim Polcer
Rakouský jednovětvový Funifor v Bezau byl prvním nacházejícím se mimo Itálii
|
Radim Polcer
Pohled na pozoruhodnou lanovku 3S-Bahn v rakouském Kitzbühelu, která se otevřela v roce 2004
|
Radim Polcer
Dolní část trasy nové lanovky Penkenbahn v rakouském Mayrhofenu
|
Radim Polcer
Kabina Funiforu Tarlenta – Rifugio Mantova v malém italském středisku Pejo
|
Radim Polcer
Kabina prototypového Funiforu na ledovci Stilfserjoch, trasa je překonávána bez jediné podpěry
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu z Priehyby na Chopok v Jasné, který je dosud nejnovějším postaveným Funitelem
|
Radim Polcer
Kabinky nové lanovky 3S v Zermattu před světoznámým Matterhornem
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu Galzigbahn v rakouském St. Antonu, který v roce 2006 nahradil starou kyvadlovou lanovku
|
Radim Polcer
Dolní stanice unikátní lanovky DLM Gaislachkoglbahn
|
Radim Polcer
Poslední postavená DMC lanovka ve středisku Arabba
|
Radim Polcer
Schéma uspořádání lana Funitelu
|
Radim Polcer
Jak se potápěči noří za vraky českých lodí: Odhalení naší námořní historie
V hlavě psa: Co si myslí a jak přemýšlí nejlepší přítel člověka?
Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?
Chci jen na jednu školu, ale co když se na ni nedostanu?
Nejohroženější šelma světa má novou šanci: Budeme ji klonovat?
První video mag Ábíčko roku 2025: Co je Fashion Tech + super soutěž