Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
1
/
9
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
Po každé akci se vlevo dole zobrazí záložka s dodatečným nastavením
|
archiv autora
Pro úpravy objektu používáme tabulku TRANSFORMACE
|
archiv autora
Pro přesné zadání velikosti si klávesou N vyvoláme panel na pravé straně obrazovky
|
archiv autora
Objekt potřebujeme posunout ve dvou osách najednou...
|
archiv autora
Většinu akcí lze provádět zároveň s více objekty
|
archiv autora
Dokonale kulaté objekty v 3D grafice neexistují
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
Zařídíme si umělé zatmění Slunce: Pomůže i český přístroj z Brna
Jak mám rodičům vysvětlit, ať klepou?
Velrybí bublifuk: Keporkak má zábavný lovecký nástroj!
Záhada vyřešena! Tajemný Olgoj chorchoj je v pražské zoo
Jak dělat pixel art 6: Fantasy z pixelů
Nechci chodit do kroužku, ale už je zaplacený, co mám dělat?