Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód

1 / 9
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód

Po každé akci se vlevo dole zobrazí záložka s dodatečným nastavením | archiv autora
Pro úpravy objektu používáme tabulku TRANSFORMACE | archiv autora
Pro přesné zadání velikosti si klávesou N vyvoláme panel na pravé straně obrazovky | archiv autora
Objekt potřebujeme posunout ve dvou osách najednou... | archiv autora
Většinu akcí lze provádět zároveň s více objekty | archiv autora
Dokonale kulaté objekty v 3D grafice neexistují | archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“ | archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“ | archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“ | archiv autora