Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed
|
Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény
|
Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A
|
Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R
|
Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E
|
Marek Hůlka
Hraní budoucnosti: S GeForce NOW si užijete bez drahého počítače
VIDEO Kolik Pokémonů se vleze na festival v Praze? Fest hodně!
Chci přestat s kanoistikou, ale rodiče mi to nedovolí. Co mám dělat?
Jak pohnout s obrem? Velké stěhování sloních kluků z ostravské a pražské zoo
Mám strach z války na Ukrajině, co mám dělat?
Lék z vesmíru: První kapsle odjinud se vrátila na Zemi