Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
1
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná)
|
Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot
|
Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti
|
Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu
|
Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0)
|
Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu
|
Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ
|
Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál
|
Marek Hůlka
VIDEO Ábíčko odhaluje pojízdnou laboratoř EDU.Lab a divného dinosaura
Nové bydlení: Pavilon pro nosorožce patří k nejmodernějším v Evropě, mrkněte!
Jsem na střední, jak se mám skamarádit s holkou ze základky?
Turistické známky zaplavily Česko: Proč sbíráme dřevěná kolečka?
Festival ABC: Přijďte se podívat, jak vypadá ábíčko naživo!
Až naprší a uschne… na Venuši! Šílené mraky z kyseliny sírové zahalily pekelnou planetu