Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
3
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná)
|
Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot
|
Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti
|
Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu
|
Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0)
|
Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu
|
Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ
|
Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál
|
Marek Hůlka
Hraní budoucnosti: S GeForce NOW si užijete bez drahého počítače
VIDEO Kolik Pokémonů se vleze na festival v Praze? Fest hodně!
Chci přestat s kanoistikou, ale rodiče mi to nedovolí. Co mám dělat?
Jak pohnout s obrem? Velké stěhování sloních kluků z ostravské a pražské zoo
Mám strach z války na Ukrajině, co mám dělat?
Lék z vesmíru: První kapsle odjinud se vrátila na Zemi