Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
4
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná)
|
Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot
|
Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti
|
Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu
|
Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0)
|
Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu
|
Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ
|
Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál
|
Marek Hůlka
VIDEO Kolik Pokémonů se vleze na festival v Praze? Fest hodně!
Bláznivé nositelnosti: Kouzelný prsten nebo kšiltovku z klávesnice?
Mám do života velké plány, jakou si mám vybrat školu?
Elektronika virtuálně 8: Jak zapojit tranzistor?
Festival ABC: Přijďte se podívat, jak vypadá ábíčko naživo!
Kdy se začal slavit Den Země? A na co se těšit v KOVOZOO?