Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů

4 / 8
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů

Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná) | Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot | Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti | Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu | Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0) | Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu | Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ | Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál | Marek Hůlka