Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Hraní budoucnosti: S GeForce NOW si užijete bez drahého počítače
VIDEO Kolik Pokémonů se vleze na festival v Praze? Fest hodně!
Chci přestat s kanoistikou, ale rodiče mi to nedovolí. Co mám dělat?
Jak pohnout s obrem? Velké stěhování sloních kluků z ostravské a pražské zoo
Mám strach z války na Ukrajině, co mám dělat?
Lék z vesmíru: První kapsle odjinud se vrátila na Zemi