Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Poslední rozloučení: Medvědi ze Zoo Hluboká se právě stěhují do Indonésie
Problém ve škole: Učitelé mi zadávají skupinovou práci s pětkaři
Nové objevy na Merkuru: Kdy odhalíme tajemství nejmenší planety Sluneční soustavy?
Mám divný pocit, že si musím všechno nějak zasloužit... Co s tím?
Nejvzácnější kachna na světě: Její mláďata se vylíhla v Česku! Ale kde?
Dinosauři od Pekelného potoka: Jak probíhají vykopávky v souvrství Hell Creek