Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
3
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Otevřeno! Mongolská poušť Gobi a její zvířecí obyvatelé v pražské zoo
Jak mám zhubnout?
Velkoměsto pro tučňáky: Postavte ho ve hře United Penguin Kingdom
S ábíčkem na Comic-Con: Dostanete dárek!
Nový král mořských dinosaurů: Ještě větší, než jsme se báli?
Ven za dobrodružstvím: Nejlepší geolokační hry pro každého