Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
6
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Vypusťte sysly! Jak vzniká nová populace na jihu Moravy
Hrabáči v nebezpečí: Jak oteplování drtí geny?
Jak se naučit na paddleboardu... co nejrychleji?
Návraty Tima Burtona: A co děti? Mají se kde bát?
Jen 13 v Evropě, ale i u nás! Jedno letos narozené mládě urzouna uvidíte i v české zoo
Hlasování! Zlatý oříšek časopisu ABC: Vyber nejšikovnější dítě Česka