Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
VIDEO Ábíčko odhaluje pojízdnou laboratoř EDU.Lab a divného dinosaura
Nové bydlení: Pavilon pro nosorožce patří k nejmodernějším v Evropě, mrkněte!
Jsem na střední, jak se mám skamarádit s holkou ze základky?
Turistické známky zaplavily Česko: Proč sbíráme dřevěná kolečka?
Festival ABC: Přijďte se podívat, jak vypadá ábíčko naživo!
Až naprší a uschne… na Venuši! Šílené mraky z kyseliny sírové zahalily pekelnou planetu