Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
3
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
VIDEO Kolik Pokémonů se vleze na festival v Praze? Fest hodně!
Jak pohnout s obrem? Velké stěhování sloních kluků z ostravské a pražské zoo
Mám strach z války na Ukrajině, co mám dělat?
Festival ABC: Přijďte se podívat, jak vypadá ábíčko naživo!
Bláznivé nositelnosti: Kouzelný prsten nebo kšiltovku z klávesnice?
Kdy se začal slavit Den Země? A na co se těšit v KOVOZOO?