Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
4
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Vytvořte si doma džungli! Tropické květy můžou vzkvétat i ve vašem pokoji
Představuji si dopředu, jak to dopadne, a pak jsem zklamaná
Otevřeno! Mongolská poušť Gobi a její zvířecí obyvatelé v pražské zoo
Velkoměsto pro tučňáky: Postavte ho ve hře United Penguin Kingdom
Jak mám zhubnout?
S ábíčkem na Comic-Con: Dostanete dárek!