Logo magazínu

Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš (6. díl)

1 / 7
Prohlédnout znovu

Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš (6. díl)

Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš | Václav Krejčí
Po spuštění hry umístíme kočku doprostřed obrazovky | Václav Krejčí
Když je micro:bit nakloněný doprava, kočka se také posune směrem vpravo | Václav Krejčí
Když kočka chytne myš, zvýšíme skóre a myš skočí na nové místo | Václav Krejčí
Nakláněním micro:bitu se může kočka pohybovat po celé ploše. | Václav Krejčí
Nakláněním micro:bitu se může kočka pohybovat po celé ploše. | Václav Krejčí
Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš | Václav Krejčí