Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš (6. díl)
2
/
7
Prohlédnout znovu
Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš (6. díl)
Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš
|
Václav Krejčí
Po spuštění hry umístíme kočku doprostřed obrazovky
|
Václav Krejčí
Když je micro:bit nakloněný doprava, kočka se také posune směrem vpravo
|
Václav Krejčí
Když kočka chytne myš, zvýšíme skóre a myš skočí na nové místo
|
Václav Krejčí
Nakláněním micro:bitu se může kočka pohybovat po celé ploše.
|
Václav Krejčí
Nakláněním micro:bitu se může kočka pohybovat po celé ploše.
|
Václav Krejčí
Programování s micro:bitem a Teodorem: Návod na hru Kočka a myš
|
Václav Krejčí