Logo magazínu

Jak udělat hru 8: Ovládací prvky v Bitsy

4 / 13
Prohlédnout znovu

Jak udělat hru 8: Ovládací prvky v Bitsy

Jak programovat hru s nástrojem Bitsy | iStock
Bitsy: Hnedjako první na vás vyskočí místnost složená z modrých čtverečků | Bitsy, archiv autora
Bitsy: Když při zastavené hře kliknete někam doprostřed místnosti, přesune se avatar | Bitsy, archiv autora
Bitsy: Ve stejném okně jako je sprite vyberte title (dlaždice) | Bitsy, archiv autora
Bitsy: Klikněte při vybraném objektu block na tlačítko pro duplikování – takové jakoby dva papíry přes sebe – a zeď se vám zduplikuje | Bitsy, archiv autora
Bitsy: Pokud jste postupovali dle návodu, tak máte dvě stejně vypadající zdi (block), ale jen jedna z nich je průchozí (tile b) | Bitsy, archiv autora
Bitsy: Pokud jste postupovali dle návodu, tak máte dvě stejně vypadající zdi (block), ale jen jedna z nich je průchozí (tile b) | Bitsy, archiv autora
Logo programovacího nástroje Bitsy | Bitsy, archiv autora
Za pomoci pixelů se dají vytvořit i vizuálně zajímavé scenérie | iStock
Programování vlastních her je zábava | iStock
Hra se dá jednoduše naprogramovat v nástroji Twine | iStock
Jak naprogramovat hru? | iStock
Jak programovat hry poradí návod časopisu ABC | Getty Images