Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód

6 / 8
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód

V levém horním rohu je kontextová nabídka | Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod | Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana | Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face) | Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace | Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty | Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu | Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály | Marek Hůlka