Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
7
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Co bude na Anifilmu? Nejlepší filmy o robotech a loutkách
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Nové největší letadlo světa: Zjednoduší stavbu elektráren?
Gymnázium vs. lyceum: Co je lepší?
Co to tady hrabe? Mládě hrabáče se narodilo v Zoo Olomouc!
Mám starost o mojí kámošku