Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu

2 / 7
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu

Většina ploch na objektech jsou obdélníky nebo hůře n-gony | Marek Hůlka
Přes menu ZOBRAZIT PŘEKRYTÍ si zapneme možnost ORIENTACE PLOCHY | Marek Hůlka
Přes menu SOUBOR vybereme EXPORTOVAT a výběrem formátu FBX (.fbx) | Marek Hůlka
Co budeme exportovat ze scény? Možnost VYBRANÉ OBJEKTY znamená pouze objekty, které jsou nyní vybrané | Marek Hůlka
Můžeme si určit i typy objektů k exportu. Vše modré bude v souboru FBX | Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je možné přenastavit velikost, ale pokud si na začátku nastavíme správně mřížku | Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je důležitější nastavení os DOPŘEDU a NAHORU | Marek Hůlka