Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
1
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
LEGO Star Wars: Jak přestavět galaxii po 25 letech
Jak lovil spinosaurus? Jako potápěč? Spíš ne...
Necítím se dobře a trávím kvůli tomu hodiny hraním her
Pár největších orlů světa: Podívejte se na nové dravce Ostravy
Máma mě nutí do šatů, ale já chci nosit všechno volné a velké
Továrny zaplní roboti, co vypadají jako lidi: Už přicházejí!