Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
4
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Vypusťte sysly! Jak vzniká nová populace na jihu Moravy
Hrabáči v nebezpečí: Jak oteplování drtí geny?
Jak se naučit na paddleboardu... co nejrychleji?
Návraty Tima Burtona: A co děti? Mají se kde bát?
Jen 13 v Evropě, ale i u nás! Jedno letos narozené mládě urzouna uvidíte i v české zoo
Hlasování! Zlatý oříšek časopisu ABC: Vyber nejšikovnější dítě Česka