Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
4
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče
|
Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu
|
Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí
|
Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku
|
Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY
|
Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace
|
Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL
|
Marek Hůlka
Vytvořte si doma džungli! Tropické květy můžou vzkvétat i ve vašem pokoji
Představuji si dopředu, jak to dopadne, a pak jsem zklamaná
Otevřeno! Mongolská poušť Gobi a její zvířecí obyvatelé v pražské zoo
Velkoměsto pro tučňáky: Postavte ho ve hře United Penguin Kingdom
Jak mám zhubnout?
S ábíčkem na Comic-Con: Dostanete dárek!