Logo magazínu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů

4 / 7
Prohlédnout znovu

Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů

Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče | Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu | Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí | Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku | Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY | Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace | Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL | Marek Hůlka