Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
První video mag Ábíčko roku 2025: Co je Fashion Tech + super soutěž
Tajemnou bílou lišku si spletli s kočkou: Proč se nevybarvila?
Brain rot! Jak krátká videa na sockách rozkládají mozek
Jak zjistím, jestli mám ADHD?
Obří srážka asteroidů: Důkazy z vesmírného dalekohledu Jamese Webba jsou tady
Proč vymřeli chlupatí nosorožci? Stali se lovnou zvěří?