Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Proč se ďábel bojí sněhu? Podívejte se, jak si tasmánští čerti zvykají na zimu
Pravěk v rozšířené realitě: Kambrium a 3D model Hurdie
Tátovi je 35 let a už nemá vlasy, budu taky tak plešatý?
Které zvíře v Zoo Praha je nejoblíbenější? Bodují ikony a plyšáci
Strašně mě štve máma a táta, pořád pruděj, furt zakazujou...
Počítače bez monitoru: Chybí? Nevadí! Jak to?