Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
2
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Nejlepší mláďata zvířat v zoo nad Labem: Ústí hlásí úspěchy
První video mag Ábíčko roku 2025: Co je Fashion Tech + super soutěž
Jak hra Kingdom Come: Deliverance II znovu předělá mapu české turistiky?
Jak se vzpamatovat z rozchodu?
Tajemnou bílou lišku si spletli s kočkou: Proč se nevybarvila?
Brain rot! Jak krátká videa na sockách rozkládají mozek