Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
3
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Nebezpečí z vesmíru: Co nám hrozí, když se naše Slunce bouří?
Nechce se mi učit
Jak dělat pixel art 13: Úžasné pixelové dílo ve finální scéně
Létající auta z Rakouska brousí motory: Kdy se vznesou nad Evropu?
Brněnská zoo zachraňuje: Jak se daří sýčkům na jižní Moravě?
Jak poznám, že jsem v pubertě?