Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
4
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?
Chci jen na jednu školu, ale co když se na ni nedostanu?
Nejohroženější šelma světa má novou šanci: Budeme ji klonovat?
První video mag Ábíčko roku 2025: Co je Fashion Tech + super soutěž
Nejlepší mláďata zvířat v zoo nad Labem: Ústí hlásí úspěchy
Včera jsem měla svátek a nikdo ze třídy mi nepopřál