Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Většina ploch na objektech jsou obdélníky nebo hůře n-gony
|
Marek Hůlka
Přes menu ZOBRAZIT PŘEKRYTÍ si zapneme možnost ORIENTACE PLOCHY
|
Marek Hůlka
Přes menu SOUBOR vybereme EXPORTOVAT a výběrem formátu FBX (.fbx)
|
Marek Hůlka
Co budeme exportovat ze scény? Možnost VYBRANÉ OBJEKTY znamená pouze objekty, které jsou nyní vybrané
|
Marek Hůlka
Můžeme si určit i typy objektů k exportu. Vše modré bude v souboru FBX
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je možné přenastavit velikost, ale pokud si na začátku nastavíme správně mřížku
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je důležitější nastavení os DOPŘEDU a NAHORU
|
Marek Hůlka
Co bude na Anifilmu? Nejlepší filmy o robotech a loutkách
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Nové největší letadlo světa: Zjednoduší stavbu elektráren?
Gymnázium vs. lyceum: Co je lepší?
Co to tady hrabe? Mládě hrabáče se narodilo v Zoo Olomouc!
Mám starost o mojí kámošku