Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?
1
/
14
Prohlédnout znovu
Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?
Stanice metra Národní třída na lince B byla otevřena v roce 1985
|
Profimedia.cz
Žlutá kolej v tunelu metra je napájecí a je pod napětím 750 V DC (stejnosměrných)
|
Profimedia.cz
Nemechanizovaný razicí štít využitý ve stanici Dejvická v roce 1975
|
Metrostav
Historická uniforma strojvedoucího metra
|
Profimedia.cz
Některé stanice mají jedno společné nástupiště, jiné dvě oddělená pro každý směr
|
Profimedia.cz
Stavba tubusů linky C u stanice Kačerov a linky A v oblasti Červeného vrchu a povrchové práce u stanice Muzeum
|
Metrostav
Stavba tubusů linky C u stanice Kačerov a linky A v oblasti Červeného vrchu a povrchové práce u stanice Muzeum
|
Metrostav
Nemechanizovaný razicí štít využitý ve stanici Dejvická v roce 1975
|
Metrostav
Takto se stavělo metro v Praze
|
Metrostav
Moderní razicí štít pojmenova- ný Adéla váží 900 tun
|
Profimedia.cz
Po ukončení denní činnosti metra projíždí tunely speciální čisticí vozy
|
Profimedia.cz
Moderní vozy Siemens M1 pražského metra
|
Profimedia.cz
Jako strojvůdce metra byste neměli trpět klaustrofobií – strachem z uzavřených prostor
|
Profimedia.cz
Mapa metra v Praze a jeho trasy
|
Profimedia.cz
Nejlepší mláďata zvířat v Zoo Praha: Chcete je domů?
Cesta do pravěku s mobilem: Křída a Tyranosaurovo moře 3D v rozšířené realitě
Od kolika let můžu mít účet v bance a spořit si peníze?
Záhadný případ stejných otisků: Skutečný český true crime a jak ho četníci vyřešili
Trochu choulostivý dotaz, ale potřebuju poradit...
Tank Roboton na poli: Český robot je zemědělec se zlatými ručičkami