Logo magazínu

Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?

1 / 14
Prohlédnout znovu

Metro v Praze: Jaká je historie epického projektu, který měl sloužit jako kryt?

Stanice metra Národní třída na lince B byla otevřena v roce 1985 | Profimedia.cz
Žlutá kolej v tunelu metra je napájecí a je pod napětím 750 V DC (stejnosměrných) | Profimedia.cz
Nemechanizovaný razicí štít využitý ve stanici Dejvická v roce 1975 | Metrostav
Historická uniforma strojvedoucího metra | Profimedia.cz
Některé stanice mají jedno společné nástupiště, jiné dvě oddělená pro každý směr | Profimedia.cz
Stavba tubusů linky C u stanice Kačerov a linky A v oblasti Červeného vrchu a povrchové práce u stanice Muzeum | Metrostav
Stavba tubusů linky C u stanice Kačerov a linky A v oblasti Červeného vrchu a povrchové práce u stanice Muzeum | Metrostav
Nemechanizovaný razicí štít využitý ve stanici Dejvická v roce 1975 | Metrostav
Takto se stavělo metro v Praze | Metrostav
Moderní razicí štít pojmenova- ný Adéla váží 900 tun | Profimedia.cz
Po ukončení denní činnosti metra projíždí tunely speciální čisticí vozy | Profimedia.cz
Moderní vozy Siemens M1 pražského metra | Profimedia.cz
Jako strojvůdce metra byste neměli trpět klaustrofobií – strachem z uzavřených prostor | Profimedia.cz
Mapa metra v Praze a jeho trasy | Profimedia.cz