Programování s micro:bitem a Teodorem: Jak naprogramovat hrací kostku (3. díl)
Vytvořte si vlastní hrací kostku s micro:bitem! Tento jednoduchý návod pro začátečníky vás provede programováním náhodných čísel, využitím senzoru pohybu a prací s proměnnými
|
Václav Krejčí
Při zatřesení micro:bitem se ukáže náhodné číslo V editoru lze simulovat zatřesení stiskem tlačítka SHAKE
|
Václav Krejčí
Proměnné můžeme nastavit, zobrazit, ale i měnit nebo porovnávat
|
Václav Krejčí
Když hodíme jedničku, ukáže se jedna tečka – a zatím nic víc
|
Václav Krejčí
Při programování hrací kostky na micro:bitu využíváme logickou podmínku. Ta zajistí, že pokud je hodnota proměnné 1, na LED displeji se zobrazí odpovídající symbol – jedna tečka.
|
Václav Krejčí
Hotový program má podmínku pro každou možnou hodnotu
|
Václav Krejčí