Logo magazínu

Programování s micro:bitem a Teodorem: Jak naprogramovat hrací kostku (3. díl)

3 / 6
Prohlédnout znovu

Programování s micro:bitem a Teodorem: Jak naprogramovat hrací kostku (3. díl)

Vytvořte si vlastní hrací kostku s micro:bitem! Tento jednoduchý návod pro začátečníky vás provede programováním náhodných čísel, využitím senzoru pohybu a prací s proměnnými | Václav Krejčí
Při zatřesení micro:bitem se ukáže náhodné číslo V editoru lze simulovat zatřesení stiskem tlačítka SHAKE | Václav Krejčí
Proměnné můžeme nastavit, zobrazit, ale i měnit nebo porovnávat | Václav Krejčí
Když hodíme jedničku, ukáže se jedna tečka – a zatím nic víc | Václav Krejčí
Při programování hrací kostky na micro:bitu využíváme logickou podmínku. Ta zajistí, že pokud je hodnota proměnné 1, na LED displeji se zobrazí odpovídající symbol – jedna tečka. | Václav Krejčí
Hotový program má podmínku pro každou možnou hodnotu | Václav Krejčí