Logo magazínu

Golem VR: 16. století na vlastní kůži

4 / 12
Prohlédnout znovu

Golem VR: 16. století na vlastní kůži

Stanete se asisten- tem rabína Löwa při spuštění golema | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Zdeněk z ábíčka zkoumá svět, který my nevidíme | Pavel Dobrovský
Stanete se asisten- tem rabína Löwa při spuštění golema | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Golem VR doplňuje grafiku unikátním obsahem a živoucím světem | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Praha 16. století se koupe ve vycházejícím slunci | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Staronová synagoga. Tady se brzy něco semele! | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Výprava do rudolfinské Prahy začíná ve stroji pro cestování časem | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Stylová recepce vítá všechny zájemce o cestu do 16. století | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Batoh XMG skrývá výkonný herní počítač pro zobrazování virtuálního světa v reálném čase | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Kamery OptiTrack snímají polohu uživatele v bludišti | Pavel Dobrovský
Každý dostane svůj počítačový batoh a brýle Ocu- lus Rift osazené senzorem snímajícím pohyb rukou | DIVR Labs/Schenker Technologies GMBH
Na velíně je přesně vidět, kde se právě hráči nacházejí | Pavel Dobrovský