Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
6
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Odkud přišlo zlato? Kde hledat a najít vzácné kovy
VIDEO mag: Ábíčko ožilo na Festivalu ABC! A jak špicově vytunit vystřihovánku?
Pořád zapomínám a nestíhám! Co mám dělat?
Nobelovka za husy! Jak vědci potvrdili, že podle peří poznáš ptáka
Je normální, že si představuju, jak jsem s jednou holkou?
Neviditelný elektroodpad: Proč vyhazujeme velké peníze?