Tunel na konci světa: Čeští inženýři v akci
26
/
28
Prohlédnout znovu
Tunel na konci světa: Čeští inženýři v akci
30 km dlouhý Arnarfjörður propojí se světem tunel
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Čeští inženýři razí tunel na Islandu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
1: Laserový skener vytvoří 3D model vyraženého tunelu se všemi detaily
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Stavbyvedoucí Josef Malknecht má rád ábíčkovské papírové modely - zvlášť techniku!
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Masivní vzduchotechnika odsává z tunelu prach a plyny
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Ubikace pro pracovníky vypadají jako polární stanice
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
V zimě jsou cesty průjezdné jen v silných autech a s velkou opatrností
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Ražba tunelu je závislá i na moderní počítačové technice
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Předsunutá základna: skladové a servisní haly
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
1: Laserový skener vytvoří 3D model vyraženého tunelu se všemi detaily
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Geolog Eda Straka ukazuje islandský bazalt
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Sedimentární vrstvy v bazaltové čelbě
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Korunky vrtáků mají různé průměry
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Skála jako ementál
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Okamžik odpalu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Okamžik odpalu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Rubaninu vyvážejí dampry s hydraulickými pístnicemi
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Česká chlouba - mobilní betonárka a její digitální ovládání
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Česká chlouba - mobilní betonárka a její digitální ovládání
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Nanášení betonu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Mourrison má jasno
|
ABC/Lukáš Fibrich
Český tunel v západních fjordech zjednoduší přístup k vodopádu Fjallfoss
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Garfield se vrací do filmu a slaví! Co? 45 let nenávidění pondělí!!!
Marvel: Filmy a seriály, vše, co se chystá
Budu mít dva měsíce prázdnin, když dokončím střední školu?
Hmyz roku 2024: Mapujte hotely! Ty hmyzí!
U formule 1 je to fofr! Jak rychle se mění kola?
Malé lvíče: Kde vidět mládě lva berberského, který v přírodě nežije?