Commandos 3: Destination Berlin

Sdílej
 
Jen málokomu se podaří vytvořit výjimečnou hru, která by v sobě měla dost zábavnosti a inovací, aby ji následovali ostatní a vznikl tak nový herní směr. Poštěstilo se to španělským Pyro Studios.

Jen málokomu se podaří vytvořit výjimečnou hru, která by v sobě měla dost zábavnosti a inovací, aby ji následovali ostatní a vznikl tak nový herní směr. Poštěstilo se to španělským Pyro Studios.

DALŠÍ DÍL LEGENDY

Přes jistou schematičnost hry se staly jejich Commandos trhákem, který v herní džungli vyšlapal svým následovníkům ne cestičku, ale rovnou sloní stezku. Po úspěšném datadisku musel zákonitě přijít druhý díl, který nabízel o dost volnější hratelnost, univerzálnější postavy a velmi pěknou, leč bohužel stále izometrickou grafiku. V tom zklamává i díl třetí s podtitulem Destination Berlin. Grafika je sice detailní, ovšem při přiblížení se dočkáte

Foto
jen zvětšení pixelů a tím zohyzdění celé scény. 3D kamera funguje pouze v interiérech, ale jejich modely jsou při přiblížení hranaté a opravdu nehezké.

SPRÁVNÁ PARTA

Třetí díl se vrací k šestici nejvěrnějších vojáků (zelený baret, odstřelovač, špion, zloděj, potápěč a ženista) a postavy opět získaly na univerzálnosti, takže omračovat, svazovat a odklízet nepřátele umějí všichni, stejně tak mohou všichni používat většinu zbraní. Úplnou novinkou je příkaz krytí, kdy si vyberete zbraň, určíte směr a hrdina automaticky zlikviduje každého, kdo se přiblíží.

DO TŘETICE VŠEHO

První díl Commandos byl velmi obtížný, druhý byl o trochu jednodušší, třetí je obtížný přímo pekelně. To si uvědomíte hned na začátku, až budete každou ze tří úvodních misí restartovat pořád dokola a první misi ve Stalingradu pokoříte až na dvacátý pokus. O to víc si ale budete vážit každého vítězství ve hře, která sice nepřináší nic nového, ovšem zábavu poskytne stejnou jako předchozí díl.

Distribuce v ČR: Cenega