Vyhrajte počítač

Sdílej
 
a zachraňte Alfonse!

AlfonsKonečně uvidím denní světlo - počítačová soutěž končí! Pro ty, kteří mě ještě neznají: jsem ábíčkovský skladník Alfons a nemůžu ven ze svého skladu. Proto jsem se rozhodl všechny věci, které tu mám, rozdat. A nejsou to ledajaké věci - teď tu je počítač, nějaké počítačové doplňky a hry. Příště to bude sportovní vybavení, pak věci do přírody, elektronika i super hračky. V předchozích dvou číslech jste měli vyřešit několik úkolů. Teď tu mám poslední.

Ceny pro vítěze

Vyhrajte počítač 1. Osobní počítač s procesorem AMD Duron 700 Mhz, 64 MB RAM, grafika GeForce2 MX 16 MB 2. Volant SideWinder Force Feedback Wheel 3. Inkoustová tiskárna HP DeskJet 840C 4. Joystick SideWinder Precision Pro 2 5. Gamepad SideWinder 6. - 12. Počítačové hry 13. - 23. Encyklopedie a výukové programy velká soutěž velká soutěž velká soutěž velká soutěž velká soutěž velká soutěž velká soutěž

ÚKOL 3. KOLA

9. Pokud jste se zúčastnili předchozích dvou kol, máte nyní na papíře sestavený počítač. Důležitým zařízením, které na seznamu chybí, je myška - zřejmě jediné opravdové computerové zvířátko. To je ale při koupi počítače většinou dost opomíjené. Abychom těmto elektronickým hlodavcům trochu zvedli sebevědomí, uděláme z nich komiksové hrdiny. Jak na to? Snadno. Vytvořte komiks, jehož hlavním hrdinou se stane počítačová myška (jak si ji upravíte, záleží jen na vás). Zvítězí ten, kdo správně sestaví náš počítač (tzn. správně odpoví na všechny otázky), doplní tři chybějící součástky a nakreslí nejhezčí a nejvtipnější komiks.

JAK NA TO?

JAK NA TO?Hotový komiks označte kuponem z tohoto čísla, vystřihněte odpovědní kupony z předchozích dvou ábíček (ABC č. 3, 4) a vše nám společně pošlete do 23. 3. 2001 na adresu redakce Domažlická 11, 130 50 Praha 3. Vyhodnocení soutěže proběhne v týdnu od 26. 3. 2001. Obálku označte heslem POČÍTAČOVÁ SOUTĚŽ. Nezapomeňte uvést adresu a telefon!


Kupon 3. kola soutěže najdete v tištěné verzi.