Moje recenze ábíčka

Ahoj Mourrisone, už dlouho jsem ti chtěl napsat, ale nedostal jsem se k tomu, a ještě tohle - prosím nedávejte do ábíčka. Tak teda - ábíčko čtu už strašně dlouho, pamatuju si, že v těch prvních bylo něco o albínech a taky takový komiks o Tomovi, který byl v hibernaci a pak něco hledal ještě s nějakou holkou a honila je banda takových chlapů... moc si to bohužel nepamatuju byl jsem ještě strašně malý. Jinak s ábíčkem přišel domů jednou brácha a strašně jsem četl ty komiksy i když jeden byl takový brutální (o nějaký stroji), ale to jsem neměl všechny díly a tak na Vánoce jsme s bráchou dostali předplatné. Od té doby mě v ábíčku zajímali jen zábava a komiksy (jinak ostatní jsem nečetl :D) - pamatuju si na Petrův klíč, pak nějaký ostrov s příšerama, Masaryk a mnoho dalších. Pak jsem časem začal číst i ostatní věci. Dnes mám způsob, že nové ábíčko dám na gauč, kde si ho každý kdo chce přečte a po týdnu si ho dám na stůl a tam stojí, dokud se na něj nedostane řada (nepřečtu předešlé) a vysřihuju si seriál o lyžování (když ještě byl), teď o ptácích a vysřihuju si taky zajímavé články (takový ty na okrajích, které mě zaujmou), někdy i dvoustranu. Jinak zrovna jsme ve škole brali ptáky a vy jste vydali článek o ornitologii a hned jsem se začal učit poznávat ptáky (předtím jsem nepoznal ani drozda) a v mladé frontě dnes dávali zrovna v každém čísle atlas ptáků (na pokračování) a tak jsem ornitolog! Jo a už hodně toho vím, takže rád Vám něco vytknu: ještě nic jste nenapsali o tom jak se chovat k ptačím mláďatům, a to je důležité (když tak promiňte, čtu teprve říjnové číslo:D) a taky jste nic nenapsali o tom, že ptáci se mají krmit pouze v zimě a to ne ani jim toho dávat hodně! No jinak teď mě už komiksy moc nezajímají, zvlášť ten nový o těch komisařích, hezký byl ten s výlety do minulosti nebo ten o žábách. Teď už je ábíčko plné reklam, chybí mi křížovka, ale chápu to. A teď k otázce: Dají se někde najít ty staré komiksy (byly překrásné a chtěl bych si je přečíst)? Doufám, že mi odepíšete a snad Vám bude má recenze k něčemu- hlavně chci zas nějaký akční, napínavý a hezky komiks! Předem díky, Vojta, 14 let.

Odpověď

Ahoj Vojto, moc ti děkujeme za obsáhlý dopis. I když jsem ho četl několikrát po sobě, vždy jsem přišel jen na jedno jediné. A myslím si, že mi dáš nakonec za pravdu. Nemůžeme udělat časopis, který by se zavděčil úplně všem holkám a klukům v tvém věku. Někteří mají rádi historické komiksy, jiní zase akční, někdo si chce číst jen o počítačových hrách a jiný chce toho co nejvíc o zvířatech. Ale i tak ti moc děkujeme za názor. Jinak staré komiksy můžeš sehnat buď ve Velkých knihách komiksů (souhrnně byly vydána knižně – zeptej se v knihkupectvích), nebo ve starých číslech na internetu či v antikvariátech. Díky, že náš časopis čteš tak poctivě. Mourrison

Když mě něco trápí, nikomu to neřeknu

Ahoj Mourrisone, mně když něco trápí, tak to nikomu neřeknu. Hlavně doma, protože doma si nikdy nepovídáme o tom, co nás trápí. Takže to držím v sobě a někdy mám pocit, že vybuchnu. Co mám s tím dělat? Filip (14 let)

Táta mě pořád fotí

Štve mě, že kamkoli jdeme nebo jedeme, tak táta mě pořád fotí. Sárka

Mourrisonova poradna: Bojím se, že bude zase karanténa

Ahoj Mourrisone, ve škole se mi hrozně líbí, hlavně že se vidím s kamarádama a bojím se, že zase zavřou školy a já tam nebudu moct chodit. Franta

Potřebuji sex

Ahoj Mourrisone, já mám takový problém. Nebudu se podepisovat, protože se chci zeptat na takovou věc. Je mi teprve 12, ale chci zažít sex. Ráda se mačkám v rozkroku a příjemně mě to lechtá. Nemůžu si pomoct. Je třeba nějaký druh sexu, který můžu provozovat sama se sebou pod 15 let? Prosím, pomoz mi!

Jsem moc vysoký

Ahoj Mourisone, mám tlusté tváře ale hubenou postavu a jsem vysokej. Děkuji za radu (odebírám ábíčko už 2 roky a všichni ve škole o něm mluví) David, 14 let

Mourrisonova poradna: Asi jsem se zamilovala do gaye

Milý Mourrisone, strašně miluju jednoho kluka (neví to, ani mě skoro nezná) a nedávno mě napadlo (na základě docela pádných důvodů), jestli to náhodou není gay. Od té doby jsem to nedokázala dostat z hlavy, protože čím víc o tom přemýšlím, tím jsem si jistější. Jsem zoufalá, protože nevím, co mám dělat. Plánovala jsem, jak mu dát nenápadně najevo, že se mi líbí, těšila jsem se, až ho zase uvidím... ale kdyby byl vážně na kluky, bylo by to všechno k ničemu. Jak se to dá zjistit, nevíš? Nechci se znovu ztrapnit. V tom jsem fakt dobrá. Moc prosím o radu. Natálie (15)

Musí při sexu dojít k souloži?

Ahoj Mourrisone. Chtěl bych se zeptat, jestli je hřích, když při sexu nedojde k souloži. XYZ 15 let

Maminka má těžké deprese