Moje recenze ábíčka | Ábíčko.cz

Moje recenze ábíčka

Ahoj Mourrisone, už dlouho jsem ti chtěl napsat, ale nedostal jsem se k tomu, a ještě tohle - prosím nedávejte do ábíčka. Tak teda - ábíčko čtu už strašně dlouho, pamatuju si, že v těch prvních bylo něco o albínech a taky takový komiks o Tomovi, který byl v hibernaci a pak něco hledal ještě s nějakou holkou a honila je banda takových chlapů... moc si to bohužel nepamatuju byl jsem ještě strašně malý. Jinak s ábíčkem přišel domů jednou brácha a strašně jsem četl ty komiksy i když jeden byl takový brutální (o nějaký stroji), ale to jsem neměl všechny díly a tak na Vánoce jsme s bráchou dostali předplatné. Od té doby mě v ábíčku zajímali jen zábava a komiksy (jinak ostatní jsem nečetl :D) - pamatuju si na Petrův klíč, pak nějaký ostrov s příšerama, Masaryk a mnoho dalších. Pak jsem časem začal číst i ostatní věci. Dnes mám způsob, že nové ábíčko dám na gauč, kde si ho každý kdo chce přečte a po týdnu si ho dám na stůl a tam stojí, dokud se na něj nedostane řada (nepřečtu předešlé) a vysřihuju si seriál o lyžování (když ještě byl), teď o ptácích a vysřihuju si taky zajímavé články (takový ty na okrajích, které mě zaujmou), někdy i dvoustranu. Jinak zrovna jsme ve škole brali ptáky a vy jste vydali článek o ornitologii a hned jsem se začal učit poznávat ptáky (předtím jsem nepoznal ani drozda) a v mladé frontě dnes dávali zrovna v každém čísle atlas ptáků (na pokračování) a tak jsem ornitolog! Jo a už hodně toho vím, takže rád Vám něco vytknu: ještě nic jste nenapsali o tom jak se chovat k ptačím mláďatům, a to je důležité (když tak promiňte, čtu teprve říjnové číslo:D) a taky jste nic nenapsali o tom, že ptáci se mají krmit pouze v zimě a to ne ani jim toho dávat hodně! No jinak teď mě už komiksy moc nezajímají, zvlášť ten nový o těch komisařích, hezký byl ten s výlety do minulosti nebo ten o žábách. Teď už je ábíčko plné reklam, chybí mi křížovka, ale chápu to. A teď k otázce: Dají se někde najít ty staré komiksy (byly překrásné a chtěl bych si je přečíst)? Doufám, že mi odepíšete a snad Vám bude má recenze k něčemu- hlavně chci zas nějaký akční, napínavý a hezky komiks! Předem díky, Vojta, 14 let.

Odpověď

Ahoj Vojto, moc ti děkujeme za obsáhlý dopis. I když jsem ho četl několikrát po sobě, vždy jsem přišel jen na jedno jediné. A myslím si, že mi dáš nakonec za pravdu. Nemůžeme udělat časopis, který by se zavděčil úplně všem holkám a klukům v tvém věku. Někteří mají rádi historické komiksy, jiní zase akční, někdo si chce číst jen o počítačových hrách a jiný chce toho co nejvíc o zvířatech. Ale i tak ti moc děkujeme za názor. Jinak staré komiksy můžeš sehnat buď ve Velkých knihách komiksů (souhrnně byly vydána knižně – zeptej se v knihkupectvích), nebo ve starých číslech na internetu či v antikvariátech. Díky, že náš časopis čteš tak poctivě. Mourrison

Mám rád lupínky s mlékem, ale máta mi je zakazuje

Ahoj Mourisone, strašně jsem si teď oblíbil různý lupínky s mlíkem a chci je každej večer jíst, ale máma mi to nechce dovolit. Ale všude říkaj, jak jsou zdravý. Luboš

Zase mám silnější brýle

Ahoj Mourrisone, minulý týden jsem byl s mámou na očním a mám zase o dioptrii silnější brýle. Hrozně se bojím, abych neoslepl. Franta

Strašně moc krvácím

Ahoj Mourrisone, dostala jsem menstruaci a hrozně moc krvácím. Skoro každou hodinu si musím brát novou vložku. Co mám dělat? Stydím se, ani nemůžu jít ven. Lenka

Rodiče mi nechtějí dovolit koupit vysněnou věc

Ahoj Mourisone, moc rád by som si kúpil za našetrené peniaze moped,bicykel,zvieratko alebo 3D tlačiareň ale rodičom sa to zdá zbytočné a moc drahé. Neviem ako im to mám  vysvetliť že to sú veci čo by som využíval a nestáli by dlho bez povšimnutia. Poradíš my ako ich mám presvedčiť? Veľmi by si mi pomohol.

P.S.: ABC čítam už 3 roky a odoberám ho 2 roky.

Martin, 12 rokov, Slovensko

Nesnáším nespravedlnost

Ahoj Mourrisone, byl jsem na modelářské soutěži a byl jsem čtvrtý. Ale bylo to fakt nespravedlivý, protože můj model byl nejlepší. I táta to říkal a ten taky dělá modely. Jarek

Vůbec nerozumím počítačům

Ahoj Mourrisone, já vím, že v ábíčku hodně píšeš o počítačích, ale já jim vůbec nerozumím. A brácha se mi kvůli tomu pořád posmívá. Maruška

Chtěl bych být profesionálním vojákem

Ahoj Mourrisone, hrozně bych chtěl být profesionálním vojákem a jezdit do světa na mise. Ale máma mi to nechce dovolit, protože se o mě bojí. Ale já bych si to opravdu přál. Luděk

Nikdo se mnou nechce kamarádit, protože mám kratší nohu

Ahoj Mourrisone, chtěl bych si asi trochu postěžovat. Mám jednu nohu kratší a tak kulhám a proto se se mnou nechtěj kluci kamarádit. Máma říká, ať si z toho nic nedělám, ale mě je to líto a chtěl bych taky s klukama chodit ven. Poradíš mi? Dík, Jožka

Nedostala jsem menstruaci

Ahoj Mourrisone, čtu pravidelně tvoji poradnu a vím, že se ti tu holky ptají i na menstruaci. Chtěla bych se taky na něco zeptat. Před měsícem jsem ji dostala poprvé, všechno jsem si poctivě zapsala, i datum, kdy ji mám dostat příště. Už je to ale týden a pořád nic. Co mám dělat? Katka (13 let)

Kluci na chatě se se mnou nebaví

Ahoj Mourrisone, včera jsem přijel na chatu k dědovi. Hrozně jsem se tam těšil, protože tam máme skvělou partu. Večer jsem viděl, jak kluci někam jdou, ale vůbec se u naší chaty nezastavili. Přitom viděli, že tam jsem. Dneska se šli koupat a taky mi neřekli. Co mám dělat, aby si mě všímali? Adam (12 let)

1 2 3 4 5

Hry