Moje recenze ábíčka

Ahoj Mourrisone, už dlouho jsem ti chtěl napsat, ale nedostal jsem se k tomu, a ještě tohle - prosím nedávejte do ábíčka. Tak teda - ábíčko čtu už strašně dlouho, pamatuju si, že v těch prvních bylo něco o albínech a taky takový komiks o Tomovi, který byl v hibernaci a pak něco hledal ještě s nějakou holkou a honila je banda takových chlapů... moc si to bohužel nepamatuju byl jsem ještě strašně malý. Jinak s ábíčkem přišel domů jednou brácha a strašně jsem četl ty komiksy i když jeden byl takový brutální (o nějaký stroji), ale to jsem neměl všechny díly a tak na Vánoce jsme s bráchou dostali předplatné. Od té doby mě v ábíčku zajímali jen zábava a komiksy (jinak ostatní jsem nečetl :D) - pamatuju si na Petrův klíč, pak nějaký ostrov s příšerama, Masaryk a mnoho dalších. Pak jsem časem začal číst i ostatní věci. Dnes mám způsob, že nové ábíčko dám na gauč, kde si ho každý kdo chce přečte a po týdnu si ho dám na stůl a tam stojí, dokud se na něj nedostane řada (nepřečtu předešlé) a vysřihuju si seriál o lyžování (když ještě byl), teď o ptácích a vysřihuju si taky zajímavé články (takový ty na okrajích, které mě zaujmou), někdy i dvoustranu. Jinak zrovna jsme ve škole brali ptáky a vy jste vydali článek o ornitologii a hned jsem se začal učit poznávat ptáky (předtím jsem nepoznal ani drozda) a v mladé frontě dnes dávali zrovna v každém čísle atlas ptáků (na pokračování) a tak jsem ornitolog! Jo a už hodně toho vím, takže rád Vám něco vytknu: ještě nic jste nenapsali o tom jak se chovat k ptačím mláďatům, a to je důležité (když tak promiňte, čtu teprve říjnové číslo:D) a taky jste nic nenapsali o tom, že ptáci se mají krmit pouze v zimě a to ne ani jim toho dávat hodně! No jinak teď mě už komiksy moc nezajímají, zvlášť ten nový o těch komisařích, hezký byl ten s výlety do minulosti nebo ten o žábách. Teď už je ábíčko plné reklam, chybí mi křížovka, ale chápu to. A teď k otázce: Dají se někde najít ty staré komiksy (byly překrásné a chtěl bych si je přečíst)? Doufám, že mi odepíšete a snad Vám bude má recenze k něčemu- hlavně chci zas nějaký akční, napínavý a hezky komiks! Předem díky, Vojta, 14 let.

Odpověď

Ahoj Vojto, moc ti děkujeme za obsáhlý dopis. I když jsem ho četl několikrát po sobě, vždy jsem přišel jen na jedno jediné. A myslím si, že mi dáš nakonec za pravdu. Nemůžeme udělat časopis, který by se zavděčil úplně všem holkám a klukům v tvém věku. Někteří mají rádi historické komiksy, jiní zase akční, někdo si chce číst jen o počítačových hrách a jiný chce toho co nejvíc o zvířatech. Ale i tak ti moc děkujeme za názor. Jinak staré komiksy můžeš sehnat buď ve Velkých knihách komiksů (souhrnně byly vydána knižně – zeptej se v knihkupectvích), nebo ve starých číslech na internetu či v antikvariátech. Díky, že náš časopis čteš tak poctivě. Mourrison

Máme být v Evropské unii?

Ahoj Mourrisone, všude se teď mluví o Evropské unii a jsou volby. Vůbec se v tom nevyznám. Kryštof

Chtěl bych být slavným hokejistou

Ahoj Mourrisone, taky hraju hokej jako naši chlapi na mistrovství a chtěl bych být taky tak slavný. Hodně trénuju, ale nevím, jestli se mi to podaří. Dominik (10 let)

Rodiče mě podezírají, že kradu

Ahoj Mourrisone, chtěla bych se tě na něco zeptat. Mamka už asi dvakrát nebo třikrát zjistila, že jí v peněžence chybí stovka a teď mě s tátou podezírají, že jsem ji vzala. Co mám dělat? Zuzka

Jsem k ničemu

Ahoj Mourrisone, myslím si, že jsem k ničemu. Nejde mi učení, nemám žádnou holku a nevypadám ani moc dobře. Jirka

Jak přemluvit rodiče?

Ahoj Mourrisone, ráda bych, abys mi sdělil svůj názor. Hodně ráda bych chtěla tenhle rok na menší festival, ale moji rodiče mi to neustále zakazují, i když jim říkám, že si to zaplatím sama a že si zařídím odvoz. Moje kamarádky už tam teď půjdou po druhý a prej jsou tam kolikrát i menší děti bez rodičů. Já chápu, že se o mě moji rodiče bojí a vážím si toho, že mě mají tolik rádi, ale v mojí třídě každej (vážně každej) už se tam byl aspoň na chvíli podívat. Kolikrát mi i moje kamarádky neřeknou o tom, že jedou spolu na výlet, protože vědí, že by mi to rodiče nedovolili. Cítím se pak v naší třídě velmi odstrčená. Karin (14let)

Jak se přiznat, že jsem na kluky

Ahoj Mourrisone, mám menší problém … jsem na kluky, ale bojím se to někomu říct. Teda hlavně rodičům, nevím, jak jim to mám říct. Ale líbí se mi i holky … Je to na mně složitý, jsem na kluky, ale líbí se mi holky. Nevíš, co s tím a jak se přiznat?

Miluji vlaky, je to ostuda?

Ahoj Mourrisone, chtěl bych se ti na něco zeptat. Už od malička neskutečně miluju vlaky, zajímá mě všechno kolem nich a ze všeho nejradši jezdím do železničního muzea. Kluci se mi kvůli tomu smějou. Co myslíš, je to ostuda? Luboš

Mourrisone, jaké to je létat?

Ahoj Mourrisone, hrozně bych někdy chtěl zkusit létat, ale naši říkají, že jsem na tom malej. Ale já bych to fakt chtěl zkusit? Zdenda

Babička s dědou na mě zapomněli

Ahoj Mourrisone, minulý týden jsme byli i bači s dědou a oni zapomněli, že mám narozeniny. Hrozně mě to mrzí a štve. To už mě nemají rádi? Kuba

Už se s nimi nebudu kamarádit

Ahoj Mourrisone, teď se mi ve škole stala taková věc a docela mě to mrzí. Měla jsem dvě kamarádky, se kterými jsem se bavila pořád a rozuměly jsme si. Ale ony na mě začínaly být hnusné a vůbec nevím, z jakého důvody. Obě se hrozně změnily, už se nechovají tak fajn, jako se chovaly před tím. Jsou na mě furt hnusný, pomlouvají mě za zády a podle nich dělám všechno špatně. Dneska už to překročilo hranici, dělaly to pořád, a tak jsem řekla, že jsem s nimi skončila. Vypadaly, že je jim to jedno. Ale co na tom. Když se na to dívám z tohohle pohledu, byly hodně falešné. Říkala mi to i moje jiná kamarádka, která je zná už od školky. Mrzí mě, že jsem to nepoznala dřív. Mám pořád nějaké kamarády ve škole, hodně jich mám z okolí sportu a tam mě mají rádi. A říkala jsem si, že i kdybych měla všechny ztratit, prioritou je pro mě sportovní kariéra. Co si o tom myslíš? Aneta (13 let)

1 2 3 4 5

Hry