Moje recenze ábíčka

Ahoj Mourrisone, už dlouho jsem ti chtěl napsat, ale nedostal jsem se k tomu, a ještě tohle - prosím nedávejte do ábíčka. Tak teda - ábíčko čtu už strašně dlouho, pamatuju si, že v těch prvních bylo něco o albínech a taky takový komiks o Tomovi, který byl v hibernaci a pak něco hledal ještě s nějakou holkou a honila je banda takových chlapů... moc si to bohužel nepamatuju byl jsem ještě strašně malý. Jinak s ábíčkem přišel domů jednou brácha a strašně jsem četl ty komiksy i když jeden byl takový brutální (o nějaký stroji), ale to jsem neměl všechny díly a tak na Vánoce jsme s bráchou dostali předplatné. Od té doby mě v ábíčku zajímali jen zábava a komiksy (jinak ostatní jsem nečetl :D) - pamatuju si na Petrův klíč, pak nějaký ostrov s příšerama, Masaryk a mnoho dalších. Pak jsem časem začal číst i ostatní věci. Dnes mám způsob, že nové ábíčko dám na gauč, kde si ho každý kdo chce přečte a po týdnu si ho dám na stůl a tam stojí, dokud se na něj nedostane řada (nepřečtu předešlé) a vysřihuju si seriál o lyžování (když ještě byl), teď o ptácích a vysřihuju si taky zajímavé články (takový ty na okrajích, které mě zaujmou), někdy i dvoustranu. Jinak zrovna jsme ve škole brali ptáky a vy jste vydali článek o ornitologii a hned jsem se začal učit poznávat ptáky (předtím jsem nepoznal ani drozda) a v mladé frontě dnes dávali zrovna v každém čísle atlas ptáků (na pokračování) a tak jsem ornitolog! Jo a už hodně toho vím, takže rád Vám něco vytknu: ještě nic jste nenapsali o tom jak se chovat k ptačím mláďatům, a to je důležité (když tak promiňte, čtu teprve říjnové číslo:D) a taky jste nic nenapsali o tom, že ptáci se mají krmit pouze v zimě a to ne ani jim toho dávat hodně! No jinak teď mě už komiksy moc nezajímají, zvlášť ten nový o těch komisařích, hezký byl ten s výlety do minulosti nebo ten o žábách. Teď už je ábíčko plné reklam, chybí mi křížovka, ale chápu to. A teď k otázce: Dají se někde najít ty staré komiksy (byly překrásné a chtěl bych si je přečíst)? Doufám, že mi odepíšete a snad Vám bude má recenze k něčemu- hlavně chci zas nějaký akční, napínavý a hezky komiks! Předem díky, Vojta, 14 let.

Odpověď

Ahoj Vojto, moc ti děkujeme za obsáhlý dopis. I když jsem ho četl několikrát po sobě, vždy jsem přišel jen na jedno jediné. A myslím si, že mi dáš nakonec za pravdu. Nemůžeme udělat časopis, který by se zavděčil úplně všem holkám a klukům v tvém věku. Někteří mají rádi historické komiksy, jiní zase akční, někdo si chce číst jen o počítačových hrách a jiný chce toho co nejvíc o zvířatech. Ale i tak ti moc děkujeme za názor. Jinak staré komiksy můžeš sehnat buď ve Velkých knihách komiksů (souhrnně byly vydána knižně – zeptej se v knihkupectvích), nebo ve starých číslech na internetu či v antikvariátech. Díky, že náš časopis čteš tak poctivě. Mourrison

Pořád nevycházím s penězi

Ahoj Mourrisone, chtěl bych tě poprosit, jestli bys mi poradil. Dostávám každý měsíc 500 Kč kapesné, ale skoro za 14 dnů už z toho nic nemám. Vůbec nevím, kam se mi ty peníze ztrácejí. Díky za radu, Bruno (13 let)

Jak se máš, Mourrisone?

Ahoj Mourrisone, jak se máš?

Nadávají mi, že jsem „šprtka“

Ahoj Mourrisone, moji spolužáci mi pořád nadávají, že jsem šprtka. Ale mě učení baví a chci mít každý rok samé jedničky. Ale taky bych chtěla, aby se mi spolužáci neposmívali. Co má pro to udělat? Děkuju, Barka.

Chtěl bych dotykový telefon

Ahoj Mourrisone, chodím do čtvrtý třídy a skoro všichni maj ve třídě dotykáč. Já mám starej telefon po mámě. Máma s tátou mi nechtěj dotykáč koupit. Co mám dělat? Luděk

Je květina trapná?

Ahoj Mourrisone, já už jsem několikrát svoji holce koupil kytku, ale kamarádi se mi posmívají, že je to trapný. Je to trapný? Hanuš

Jinou už milovat nebudu!

Ahoj Mourrisone, včera se se mnou rozešla holka, kterou strašně miluju. Bojím se, že už jinou holku tak milovat nebudu. Co mám dělat, aby se ke mně vrátila? Díky, Jindra

Pořád musím hlídat bratra

Ahoj Mourrisone, já mám malýho bráchu a žijeme s mámou sami. Máma pořád chodí do práce a já pořád musím hlídat bráchu. I když jdu ven s holkama, tak musím mít bráchu s sebou. Co mám dělat, abych mohla jít někdy ven sama? Děkuju za radu, Františka

Bojím se vánoc

Ahoj Mourrisone, asi se mi budeš smát, ale já má strach z vánoc. Rodiče se v létě rozvedli a já vůbec nevím, jak to bude u nás o vánocích vypadat. Co mám dělat, abych se s tím netrápil? Jirka (12 let)

Rodiče se pořád baví o politice

Ahoj Mourrisone, už mě to fakt nebaví. Máma s tátou se furt baví o tom, co se děje ve vládě, nadávají na politiku a někdy se i hádají. A mě to štve, protože si se mnou vůbec nepovídají. Gábina

Miluji oba dva

Ahoj Mourrisone, jezdím motokros, a o prázdninách k nám přibyl nový jezdec do týmu. Je hrozně fajn a moje týmová kolegyně (teď už i jeho) mi říkala, že prej mě asi miluje. Bylo mi to jedno, dál jsem se s ním v pohodě bavila. Ale pak mi říkala moje nejlepší kámoška, že jeho táta říkal, že prej je do mě úplně zblázněnej a že by si kvůli mně rozbil hubu. O víkendu jsme spolu byli na závodech a večer jsme hráli hry i s jeho mladší ségrou. Když jsem se jí představovala, práskla toho kluka, že prej o mně furt doma mluví. Jenom jsem se zasmála. Byla jsem zamilovaná do někoho jinýho, ale teď, jakmile si vzpomenu na něj, zároveň si vzpomenu i na toho týmovýho kolegu. Je to divný. Hrozně mi záleží na obou a nechci, aby si kvůli mně někdo rozbíjel hubu. Ale... přijde mi, že najednou miluju oba, i když myslím, že něco víc cítím k tomu, do kterého jsem byla zamilovaná. Nevím, co mám dělat a hrozně se o mého týmového kolegu bojím. Aneta, 12 let

1 2 3 4 5

Hry