RECENZE The Elder Scrolls: Legends: Mastíme karty ve světě Skyrim

Autoři série The Elder Scrolls přináší karetní hru s podtitulem Legends, která se odehrává ve stejném světě jako Skyrim nebo Oblivion.

karetními hrami na počítači se v poslední době roztrhnul pytel. Hodně za to může popularita Hearthstonu, ještě před ním jsme ale hráli slavný Magic: The Gathering nebo legendární Pokémony. A letos na jaře se veřejnosti otevře i Gwent – hra vycházející ze série Zaklínač. Je jasné, že svou troškou do mlýna chtěli přispět i autoři série The Elder Scrolls. Přináší karetní hru s podtitulem Legends, která se odehrává ve stejném světě jako Skyrim nebo Oblivion.

Legendy si lížou

Základní pravidla si půjčuje od dvou největších hráčů – Hearthstonu a Magic: The Gathering. Na začátku máte tři karty a postupně si lížete další. Karty můžete vyložit na stůl, jen pokud na to máte dostatek energie. Ta se vám s každým dalším kolem zvyšuje, takže postupně můžete vykládat lepší karty. Každá karta má určitou hodnotu v rámci útoku a obrany plus nějakou dovednost navíc. Princip je jasný – překonat protihráčovy karty a postupně mu ubrat všechny životy.

Zajímavostí Legends je extra karta, kterou dostanete, pokud vám ubude určitý počet životů. Díky ní budete mít větší šanci vrátit se zpátky na koně, pokud vás protivník drtí. Další novinkou je rozdělení herní plochy na dvě části. Jedna je standardní, kde se odehrává většina boje, druhá speciální. Podle aktuálního módu na ní například můžete vyvolat monstra, na něž normálně nemůžete zaútočit. Je to zajímavá kombinace a vnáší do hry více taktiky.

Pokud vás baví podobný typ her jako Magic nebo Hearthstone, určitě se budete u The Elder Scrolls: Legends dobře bavit. Jediná nevýhoda je, že hra momentálně nemá český překlad. Snad se ale brzy dočkáme.

Platforma – PC

legends.bethesda.net

RECENZE hry Vikings: Wolves of Midgard, která nemůže být špatná!