Nabušené nové ábíčko: Legendární Mulan a vesmírné kvarteto jako dárek

Legendární Mulan v nové podobě. Vesmírné kvarteto jako dárek. Budoucnost lva, krále zvířat, a ještě mnohem víc najdete v novém čísle časopisu ABC. Aktuální ábíčko je pěkně nabušené, ale co byste v něm chtěli mít příště?

Kup si časopis ABC online (s doručením domů)

Co máte v ábíčku rádi

Která témata mají naši čtenáři nejraději, to je věčná diskuze, jakou v redakci vedeme. Je to technika (Hyperion XP-1), věda (podmořská laboratoř Proteus nebo osudy lva, krále zvířat), historie, moderní technologie, nebo naopak svět komiksů, počítačových her, filmů (v tomto čísle Mulan) a seriálů?

A je ábíčko víc pro kluky? Já osobně doufám, že ne. Že většina témat stejně dobře zaujme i děvčata. U čeho jsme si téměř jistí, jsou dinosauři. Ti baví skoro každého. Moderní paleontologie přináší téměř denně nové a často převratné výsledky aktuálních výzkumů. Ábíčko o nich pravidelně informuje a reakce od čtenářů ukazuje, že stále patří k top zájmům.

Vystřihovánky v ABC č. 19/2020

Nepřekvapilo nás, že kvarteto s dinosaury, které jsme přinesli v ABC č. 14/2020, mělo velký úspěch. A podobně pozitivní ohlasy máme na články o vesmíru. Proto naše druhé kvarteto vě-nujeme právě této oblasti. Líbí se vám kvarteta ABC? Napište nám.

Mulan: Legendární disneyovka v nové podobě

Nová hraná disneyovka Mulan vyměnila špičkově animovaná zvířátka za velkolepé válečné bitvy.

Lví osudy: Minulost a budoucnost krále zvířat

Ještě nedávno byl lev jedním z nejrozšířenějších suchozemských zvířat. Pak to s ním začalo jít z kopce.

Hyperion XP-1: Auto budoucnosti

Nové auto Hyperion XP-1 dokazuje, že vodík dávno není pohonem budoucnosti.

Tony Hawk: Legenda mezi skatery i hráči

Tony Hawk se stal profesionálním skateboardistou už v roce 1982. Popkulturní a streetová ikona jeznějidíky videohrám.

Podmořská laboratoř Proteus

Zkušený tým připravuje výstavbu zařízení, kterému seklidně může říkat Mezinárodní vesmírná stanice na dně moře.

Cizí sluneční soutava na vlastní oči

Dvě planety obíhají okolo velmi mladé hvězdy podobné Slunci.

Ručně vymazlené kovové hračky

Už před desítkami let z nich byli za hranicemi nadšení. A dodnes se to nezměnilo. KOVAP Náchod milují lidé z celé Evropy!

Kup si nové ABC online

Časopis ABC vychází dvakrát měsíčně, informuje, baví a podporuje tvořivost. Archiv starších ábíček najdete tady.

Legendární Mulan, vesmírné kvarteto jako dárek a mnoho dalšího najdete v časopisu ABC č. 19/2020 •  ABC