Breach: Herní svět k rozstřelení

Breach: Herní svět k rozstřelení
Sdílej
 
Změnu podmínek boje během online pařby autoři her většinou považují za podvod a trestají ji. Nová onlinová first-pesron shooter Breach z takové změny udělala svoji hlavní devizu. Pyšní se totiž tím, že hráči mohou za pomoci zbraní rozstřílet na hadry téměř vše a změnit tak nejenom vzhled, ale i hratelnost celé mapy.

Breach je čistě kooperativní multiplayerovou akcí. Nabízí pět odlišných módů. Prvním je starý známý team deathmatch a druhým pak velice podobný sole survivor, ve kterém se však zabití hráči zapojují znovu do hry až při započetí dalšího kola. V módu infiltration dostávají týmy body za ovládnutí a držení důležitých strategických bodů rozesetých po celé mapě. Na indiány si zahrajete v rámci módu convoy - mapou pomalu projíždí konvoj, který se snaží útočný tým zastavit, obranný tým ho naopak podporuje. Mód retrieval zase staví týmy proti sobě v boji o biologickou zbraň, kterou je nutné najít a donést do vlastního tábora. Ať už hráči hrají libovolný mód, vždy jsou rozděleny do dvou týmů - jakoby amerického Black Ops a "ruského" Op For.

Důležitou součástí hratelnosti jsou úkryty, s jejichž pomocí se můžete schovat před střelbou protivníků. Jsou to dřevěné boudy, kamenné domy, kryty z pytlů s pískem nebo zídky z cementu. Všechny jde ale zničit. Představte si, že na střeše cihlového domu je ukryto kulometné hnízdo, kosí jednoho spoluhráče za druhým a vy náhodou stojíte přímo pod ním? S pořádnou výbušninou ten barák shodíte celý a o kulometčíka nahoře už se nikdo zajímat nebude. Podobného "vyžití" vám hra umožní spoustu.

Video se připravuje ...

Ve hře Breach to lítá! • Zdroj: Atomic

Důležitou roli v hratelnosti hraje i získávání zkušenosti. Za každé zabití získává hráč body, které může vyměnit za nákup nových zbraní, nového vybavení (tlumiče zpětného nárazu, brnění...) a perků (například lépe míříte nebo běháte rychleji). Dosáhnout ale takové zkušenosti, aby opravdu výrazné ovlivnila váš charakter není sranda a vyžaduje spoustu herního času. Ne každý však může na jedno posezení strávit u počítače několik hodin.

Kolem a kolem se hra povedla a je opravdu zábavná. Bohužel, existuje pouze 5 rozsáhlých map, na kterých se hrají všechny módy, žádná mapa tak není přímo specializovaná na určitý mód. To zvláště v módu sole survivor ke konci výrazně zdržuje hru (a láká hráče k hromadným odchodům). Do průměru Breach sráží i průměrná grafika.

65 %

+ mapa jde rozstřílet na hadry, zábavná hratelnost
- průměrná grafika, nedodělky v systému zkušeností

Platforma: PC, Xbox 360

Dungeons: Nikdy nebylo tak dobré být zlý

Dungeons: Nikdy nebylo tak dobré být zlý

Amnesia: Hororová atmosféra, která dovádí k šílenství

Amnesia: Hororová atmosféra, která dovádí k šílenství

Klíčová slova:
hra, xbox, videohra, fps, breach
 

Články odjinud